ABOUT LINKS TAG
about


That girl that just write whats on her mind. She's not good but she dont care. What she think she need to say, she will write in notepad and post it here. She just a 1997 girl. I hope people dont copy paste mine withoe credit.Thank you, Diyana.A


Design // Thursday, August 8, 2013
10:55 PM
Setelah blog ini dibina, 
diberi link pada kawan A.
Diberi link pada kawan B. 

Dan - 
Kawan A kata ,
"Ayat boleh improve, tapi blog kureng"
Dan -
Kawan B kata, 
" Blog tak lawah "

Pak!
Hati aku dibaling batu. 

Dan kemudian, 
Along jumpa link ini.
Aku terkejut.
Kutanya dimana kau jumpa blog ini,
-
-
-
tiada jawapan. 
Dan Along kata,
" Boleh improve lagi tapi blog kau Hodoh ".
Sedih hati pabila mendengar. 

Dan setelah itu , 
Kawan B memberi cadangan,
"Pakai tumblr" - katanya.
Along juga memeberi cadangan, 
"Pakai Wordpress" - katanya.

Tapi kata aku, 
Blogger tetap nombor satu. 

Jadi kini aku tukar design.
Ringkas tetap pilihan aku.
Terima kasih blogskins,
Terima kasih pereka skin ini,
Terima kasih kerana menyenangkan hidup aku,
Hanya copy dan paste,
dan tukar mana yang patut.

Dan pengakhiran cerita,
Inilah hasilnya.
Aku tak tahu siapa yang ingin aku kagumkan.
Pengikut hanya seorang,
itu pun aku rasa gerangan itu TERfollow aku.
Tapi apa aku kisah,
aku menulis untuk memuaskan hati aku.
Kau tak suka?
Boleh email kebencian anda di ' diyanashari@gmail.com '.

Jadi itu sahaja.
Sebelum terlupa -
Minal wal fa'idzin, Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir plus minus batin. 
Adios.

- Diyana.A